17 oktober 2011

Operationen

Fy f*n! Säger jag bara. Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle behöva genomgå sådan smärta. Smärtan efter ett kejsarsnitt är ingenting gentemot en nageltrångs operation! Ligger nedbäddad i sängen med foten högt och tycker vansinnigt synd om mig själv. Puls i tån och blodigt värre! Mår illa av "sår och blodlukten" hoppas de är bättre i morgon! Själva ingreppet tog 10 minuter. Totaltiden från bedövningen var lagd till de att jag hade bandaget på mig 25 minuter. Fick ligga kvar en stund för de blödde så kraftigt. Ska tillbaka i morgon för omläggning utav bandage. Spännande att se hur de ser ut då, vågade inte kika idag!

Min dag har bestått utav soff och säng läge med film, iPod, värktabletter och några bitar Marabou. Pontus lagade både lunch och middag, pizza och korv med makaroner. Lyllo mig som har sambon som tar hand om mig! Jenny är stand in om jag måste till akuten i natt! Hoppas vi slipper åka och att min smärta mildras snart! Om du ammar rekommenderar jag inte en operation då man inte får ta något starkare än Alvedon.

Långt inlägg de hära från iphonen! Kanske blir en uppdatering i kväll sen! Kram från en mamma som tycker vansinnigt synd om sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar