18 oktober 2011

Min sambo är bäst

Fick idag världens finaste blombukett och choklad hjärtan utav min älskade sambo i krya på dig present! Å älskar den mannen så de värker i bröstet!

Har idag tagit de lugnt under dagen. Pontus har börjat jobba halvtid och vi är sakta men säkert på väg tillbaka till vanliga rutiner. Idag har Jenny och Linda varit här och hjälpt mig. Jenny och jag filade visserligen bara, men hon hjälpte min ensamhet att lugnas med sin närvaro. Linda fick hämta Emma på dagis idag, Emma blev jätte glad. Så hon stannade och hjälpte mig med mina gulliga gryn.

Nu till kvällen hjälpte Jenny mig att handla på maxi. Nu finns de mat hemma igen :) imorgon ska jag och Jenny baka kanel bullar till dopet. Testa frostingar till muffins och tja provsmak med kaffe lär de ju bli!

Någon som har förslag på topping till tårta? Jag vill gärna ha något blått ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar