14 augusti 2014

Tjejmys och Landet för länge sedan,

Idag efter jag lämnat Emma och Anton på dagis så begav jag mig till den lilla staden Enköping med Rebecca och hennes ljuvliga dotter Elma! 

Vi strosade runt i affärer, Rebecca hittade lite smått och gått! Efter några timmars shopping så tog vi en härlig lunch på Vita Elefanten! Haha vi rullade nästan ut därifrån efter den buffén ;-) de var kul och äta där dem har utökat buffén med sushi och en glassbar! Mums men de krävs nog en del träning innan jag lär mig äta sushi ;-) glassbaren testade vi inte ens, men nästa gång! Vi hade tur på väg mot bilen när vi skulle hem, när vi väl stängt dörrarna så öppnade sig himlen! 

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och kikar på landet för länge sedan med busungarna! :-) underbar film som jag kan se om och om igen! Men sen lipar jag som värsta tönten igenom filmen! Kul att ungarna gillar filmer jag såg när jag var liten! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar