31 augusti 2014

Flyttdagen är här,

Sitter för tillfället bland flyttlådor och kaos å tar mig en kopp kaffe! Undrar starkt hur denna dag ska gå i hamn med allt som ska flyttas! De hade underlättats till 1000 om Pontus hade fått vara ledig i morgon, men nu är inte fallet så. Bara bita ihop och hoppas på att vi hinner få ihop sängar å dylikt så de är klart till kvällen! 


Vad bittert jag får det att låta haha... Men jag är överlycklig! Och med så mycket hjälp vi har tagit in så blir nog denna dag och flytt till den bästa! 

Vi är nog uppe i minst 70 flyttlådor nu! Bara 6 lådor är ur min garderob! De slog mig att jag har förmycket kläder! De ska rensas och gås igenom när jag börjar packa upp! 

De spm hjälper oss idag är Pontus underbara föräldrar Ann och Micke, Jani och Rebecca, Saga, Emelie och kanske Maja! Mina föräldrar skulle också hjälpt till men då flytten går av stapeln idag istället för om 1 vecka så befinner de sig på ett flyg till Turkiet med min faster och hennes man! Hoppas dem får en underbar resa och fint väder! 

Nu har Pontus rullat ner toyotan så den ska packas med flyttlådor! Men först en cigg sen är jag redo till 1000! Men klockan 12:30 ska vi vara på plats i huset  för besiktning och överlåtande av nycklar! Sen börjar flytten strax innan 14:00! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar