13 augusti 2014

Det var länge sen...för länge sen...

Tänkte jag skulle börja blogga igen...Jag vet jag har sagt de förr och det har ju inte gått någe vidare.. Men skam dem som ger sig!

Ja vad har hänt i Malins liv sedan Dopparedagen 2012?? 

Jag är fortfarande tillsammans och lycklig med Pontus! Vi bor fortfarande kvar i Grillby ett litet tag till, snart flyttar vi ut till ett Hus på Fånö! Hela familjen är så glada för att få större ytor och platser. Barnen och Zigge kommer kunna springa runt dagarna i enda! Bara 19 dagar kvar nu tills vi får nycklarna!

Jag gick en yrkesförarutbildning förra året april -november 2013... Så numera får jag leka med stora fordon! Så jag letar jobb för fullt som lastbilschaufför! men att få ett jobb man trivs med och inte innefattar Stockholm är inte det lättaste.... 

Jag har även börjat göra naglar som en hobby, inte certifierad än.. Men ska börja ta emot kunder igen när flytten är klar och vi har landat!

Annars så tycker jag fortfarande om att laga mat, baka, träna, shoppa och umgås med familj och vänner!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar