11 oktober 2011

Fina rumpor utan träning!

Hej igen, ser att de fungerade att blogga från Iphonen. Toppen då kan de ju bli fler spontana inlägg under dagen om jag skulle vara på språng eller bara hemma ;)

Idag när Emma var lämnad på dagis åkte jag, Pontus och Anton till Enköping för att veckohandla. Mat för 7 dagar 600 kronor, ekonomiskt :) Dyrare blev det sen när mjölk-ersättning, blöjor skulle till men i alla fall. Sen blev de apoteket, mera droppar till Anton skulle inhandlas, mini foam och semper magdroppar. Vet ej om de hjälper men intalar mig själv de iaf!

Efter vi kommit hem från Enköping passade jag på att städa och torka ur kylen. Slänga massa gammal mat. Sen fylldes kylen med allt de nya, älskar ett fullt kylskåp. ser så mycket mer inbjudande ut än ett tomt.

Idag mår jag toppen i halsen, men träningen fick ställas in i alla fall. Tjejerna fick träna utan mig igen. Får se om man hinner med några fler träningar då jag ska opereras den 17/10 är ju på måndag om jag inte minns fel. Sen fick dels träningen ställas in pga min mage, vilka "magknip", de drar kraftigt i äggstockarna och jag blir lite lätt illamående. Tror att den härliga lingon-veckan är på väg tillbaka efter ha varit borta i över 1 år snart. Usch, vill inte, vill inte! Kan månaden vara över nu så jag får sätta in min spiral!

Snart så blir de lite "tycka synd om mig mys" i soffan, med chili pläden!. Cola, popcorn och choklad unnar jag mig idag med min största Älskling. Vi ska kika på Karatefylla samt en film om vi orkar!

Imorgon ska jag och Anton hälsa på Liisa och Danniella. Mysigt!

Bjuder på världens sötaste Kille med den perfekta lilla rumpan! Bilderna togs igår! Godkväll!


3 kommentarer:

  1. hur lyckades ni med det?? är ju ingen ting..gahha...puss

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny, de blev en fin dag! Jadu Malin, med rabatt kuponger och prisjämnförelser så går allt! ;)

    SvaraRadera